Menu

Top Dominated Blog 2015 - 2016

We discuss about blogging and creating useful content to help every one for free services

Wzrost Finansów mobilności przedsiębiorstw

bankkita

Vincent Leong, Manager IT Security z Maybank Etiqa, zauważył, że bank używane mieć zaufanego modelu obliczeniowego dla komputerów i być może coś podobnego może być opracowany dla mobilnych. Musimy funkcjonalność i bezpieczeństwo w zarządzaniu urządzenia i aplikacje, powiedział. "Korzystanie rozwiązanie uwierzytelniania 2FA SMS nadal może być problem, jeśli samo urządzenie jest zagrożona

Wzrost mobilności przedsiębiorstw i finansów mobilnego szkodliwego oprogramowania oznacza, organizacje, zwłaszcza w sektorze usług bankowych i finansowych, muszą dostosować się i na nowo zdefiniować bezpieczeństwo dla telefonu dzisiejszej gospodarki, która porusza się w erę bankowości mobilnej i transakcji mobilnych.

Włączanie mobilności zarówno dla pracowników i klientów jest coś, że wiele instytucji finansowych w Singapurze są wykonawczych; w rzeczywistości, wiele z nich jest prowadzenie "pierwszy telefon" strategię upoważnić swoich pracowników i klientów.

W gospodarce, w której doświadczenie klienta stała się najważniejsza, ochrony transakcji Twoich klientów i ochrony reputacji Twojej firmy mają ogromne znaczenie.

Ale znalezienie równowagi pomiędzy łatwością użytkowania bez negatywnego wpływu na doświadczenie użytkownika jest wyzwaniem. Jeszcze ważniejsze spełniają normy bezpieczeństwa i zgodności prywatności określone przez Instytucję Pieniężnej banku

Krishan dodał, że łatwiej jest uzyskać wpisowe użytkowników do korzystania z rozwiązania bezpieczeństwa, czy jest coś, co jest wliczone w cenę od początku. Prawdopodobieństwo klientów narzeka, jak uciążliwe rozwiązanie bezpieczeństwa jest to mniej prawdopodobne, jeśli zostały one narażone na nią od samego początku.

Johnston IBM zgodziła, mówiąc, że banki muszą dostarczyć poziom bezpieczeństwa, że ​​przeznaczony dla użytkownika końcowego i nadal jest wystarczająco bezpieczny dla banku. "Problemem jest zrównoważenie jak najmniej niedogodności dla klientów, ale wciąż daje im, jak niewielki wpływ, jak to możliwe", powiedział, "Presja jest zawsze na to, aby otworzyć drzwi i powiedzieć tak do wszystkiego."

Ostatecznie, w celu ochrony klientów i ich zaufanie do banków i dostawców usług finansowych w mobilnym świecie dzisiaj - i do utrzymania reputacji firmy - potrzebujemy rozwiązań zabezpieczających z telefonów, które oferują analiz w czasie rzeczywistym w celu zapewnienia widoczności telefonu stan bezpieczeństwa naszych klientów, z możliwość blokowania aplikacji mobilnej bankowości z dowolnego urządzenia klienta w razie potrzeby, przy zachowaniu zgodności z wymogami prawnymi określonymi przez Monetary Authority of Singapore (MAS) w celu ochrony poufnych danych, klientów i prywatność.

Jak Alagu z Diners ujął to tak: "Zgodność i przepisy ustanowione przez MAS są bardzo surowe, a wszystkie banki muszą zobaczyć, co grozi coś przyniesie, zanim będą mogli podjąć decyzję, aby wdrożyć wszystko."beritabank bank

 

© Top Dominated Blog 2015 - 2016
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci